Olen pitkään miettinyt, että mikä sellaisissa "pahoissa pojissa" oikein viehettää? Olenko todella sen verran masokisti, että pulssini nousee sitä korkeammaksi, mitä provosoivampi urpo mies on?

Sattumalta baarissa tapaamani mies oli juuri sellainen tupakoiva, epäkohtelias, kovaääninen ja kovanaamainen känniääliö, että kaikki vähänkään järkevät ajatukset kaikkosivat päästäni. Ja tietenkin, hiukan epätoivoinen ja hullu sinkkunainen kun olen, kutsuin miehen luokseni yöksi.

Potentiaalisesti miellyttävä yö muuttui hetkessä oudoimmaksi ikinä. Kaivoin yöpöydän laatikosta kondomin. Mies katsoi minua, tuhahti ja heitti kondomin lattialle. Tässä asiassa en tule antamaan ikinä periksi. Niinpä nostin edelleen kääreessään olevan kondomin lattialta ja selitin niin herttaisesti kuin kykenin, että mies saisi tyytyä omaan käteensä tänä yönä, jos ei suostuisi käyttämään kondomia. Mies mulkaisi minua ja totesi vihaisesti: "Mä en käytä kumia, koska mulla on jo kaks lasta ja perhe!" "Eikö siinä olis sitten jo syytä käyttää?!" rääkäisin järkyttyneenä. Itse en ainakaan ymmärtänyt miehen logiikkaa. Päättäväisesti osoitin miehelle ovea.