Olin siis päättänyt jättää seurustelun. Ainakin toistaiseksi. Selibaattiin en kuitenkaan aikonut alistua kuin pakon edessä.

Tulipa eräissä juhlissa vastaan miellyttävän oloinen mies. Hiprakassa muutaman epämääräisen kohteliaisuuden jälkeen yksi asia johti toiseen, joka puolestaan kolmanteenkin.

Ensimmäiseksi yhden illan suhteeksi tämä oli harvinaisen karmiva. Jopa riittävän traumaattinen pilaamaan herkemmän sielun seksielämän pidemmäksikin aikaa.

Alkuun kaikki sujui suhteellisen mukavasti eikä ajatus satunnaisesta seksistä tuntunut enää ollenkaan paheksuttavalta.

”Arvaa, miks mä halusin harrastaa sun kanssa seksiä tänään?” Hetkellisesti itseluottamus nosti päätään. Olin varmaan näyttänyt tavallista paremmalta tänään. Onneksi olin laittanut nämä vaatteet ja kerrankin tehnyt hiuksille jotain.

Mutta jälleen todellisuus heitti kylmää vettä niskaani.

”Mä halusin panna sua, koska mulla on koko kaupungin isoin mela!”

Anteeksi?! Tämäkö oli se syy, jonka takia kaikista tarjolla olleista naaraista juuri minä olin joutunut valituksi? Ei siis suinkaan siksi, että olisin kerrankin onnistunut esiintymään suhteellisen sivistyneesti ja filmaattisesti, vaan siksi, että tämä uljas uros tunsi tarvetta rehennellä miehuudellaan. Kyseessä olleessa tilanteessa ei edes olisi tarvinnut puhua mitään, pelkkä tekeminen olisi riittänyt.

Itse tunsin lähinnä pakottavaa tarvetta poistua paikalta mahdollisimman nopeasti. Sekä etsiä jostain erittäin vahvan drinkin.


Lopputulos: seksikokemuksia 0, mutta krapula oli lähes tappava.